2016. augusztus 24., szerda

természetes folyékony kézmosó

Forrás: http://antalvali.com/boszorkanykonyha/folyekony-kezmoso-szappan.html

Folyékony kézmosó szappan


A recept nagyon egyszerű (és én az egyszerű dolgokat szeretem! )
Az oldalon olvastam már hasonlót, csak a Boszikonyhába nem tették fel. Én is készítettem egy próba folyékony szappant, ezt írom le nektek:
Folyékony szappan
Hozzávalók:
  • Kb. 5 dkg megmaradt natúr szappan (tiszta legyen, az a lényeg!)
  • 1 kávéskanál mandulaolaj
  • 5-10 csepp illóolaj (ami fertőtlenítő hatású: teafa, citrom, levendula, de ha valaki az ylang-ylang illatát nagyon szereti, azt is tehet bele nyugodtan)
  • 0,5 evőkanál szódabikarbóna
  • 2 dl langyos, vagy inkább meleg víz
Elkészítése:
  1. A megmaradt apróbb darab szappanjainkat lereszeljük apró lukú reszelőn.
  2. Hozzáadjuk a meleg vízhez.
  3. Pici mandulaolajban elkeverjük az illóolajat (olajakat), és a szappanos vízhez öntjük.
  4. Végül szódabikarbónát adunk hozzá, ettől az állaga megnő, és sűrű folyadékot képez.
Használat előtt érdemes felrázni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése