2015. november 16., hétfő

Candida gyerekeknél - Antal Vali válogatás

Forrás: antalvali.com

Candida diéta gyerekeknél

Kedves Gesztus!
Tudom mennyire nehéz egy diétát bevezetni és kitartónak, következetesnek lenni gyerekek esetében. Végig csináltam én is ezt. Eleinte valóban nagyon nehéz, de én bbiztos vagyok benne, hogy az eredmény kárpótolni fog Titeket.  
Nem kell lemondani a süteményről, mert tojás nélkül is lehet készíteni, akár piskótát is. Niki tojásmentes piskótái nagyon finomak.Nálunk nagy kedvenc aköles sütemény is, mert nagyon sokféleképpen variálható. Az állaga nem lesz olyan, mint a fehér lisztből készült habos-babos süteményeknek, mert sokkal tömörebb és laktatóbb lesz. A Candida diétáról itt mindent megtalálsz.
Készítettem egy heti étlapot is kezdő diétázóknak, remélem Neked is segíteni fog. A Boszorkánykonyhában is bőven találsz még candida diétás receptet, csak olvasgasd nyugodtan.
Én azt gondolom, ha nem mennek a teák, ne erőltesd. Ahogy belejöttök a diétába, meglátod úgy fog változni az izlésetek is. Szóval kitartást és erőt kívánok hozzá! Ügyes vagy, biztos, hogy menni fog.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése