2015. november 25., szerda

Mentes almás pite cukkiniből

Forrás: Buczkó Anett
Almás pite
Tészta: egy közepes salátacukkini pucolva-reszelve, egy csipet só, egy kanál kacsazsír, pár kanálnyi darált dió, lisztkeverék (amennyit felvesz a tészta) - ez nálam kb. ilyen volt: 4 kanál hajdina, 2-3 kanál tápióka.
Töltelék: 6-7 közepes alma reszelve + mindenmentes fűszerkeverék, reszelt friss gyömbér ízlés szerint. Állni hagytam, levét jól kicsavartam.
A tészta felét két sütőpapír között kinyújtottam, pite formába tettem (alul hagytam a papíron), a tészta felületét megszurkáltam villával, szórtam rá puffasztott amarantot. Erre terítettem szét az almás tölteléket. A tészta másik felét is két papír között nyújtottam és ráborítottam az almás töltelék tetejére.
Légkeveréses sütőben 150-160 fokon sütöttem.
Kép nincs, nem voltam elég gyors grin hangulatjel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése